iDilego.hu

Gyakran ismételt kérdések

Itt olvashatja Ügyfeleink leggyakrabban feltett kérdéseit.

Szükséges regisztrálnom a rendeléséhez?
+

Nem, a vásárláshoz nem szükséges regisztrálnia.

Hogyan szállítják ki és mikor kaphatom meg a megrendelést?
+

Magyarország területére való szállításhoz a „Posta határok nélkül” szervezet szolgáltatásait vesszük igénybe. Magyarország területén a házhozszállítást a GLS vagy a TRANS-O-FLEX futárszolgálat munkatársai végzik. Amennyiben a csomag súlya nem haladja meg az 50 kg-ot,a megrendelést és szállítási költséget az áru átvételekor készpénzzel is kiegyenlítheti. Az 50 kg-nál nehezebb csomag esetében azonban csak banki átutalással fizethet. A megrendelés kizárólag magyar forintban fizethető meg.

A megrendelt terméket általában a megrendelést követő munkanapon postázzuk és a kiszállítási idő a megrendeléstől számítva 2 - 3 munkanap. Az esetek elenyésző százalékában a terméket a megrendelést követő második munkanapon szállítjuk. A szállítás idejéről a rendeléskor leadott e-mail címre értesítjük Önt.

A csomag nem tartalmazta a számlát.
+

A számla a megrendelés befejezéséről szóló e-mail melléklete szintúgy, mint a csomag száma, melynek köszönhetően figyelemmel kísérheti csomagja útját. A számla elektronikus aláírással és pecséttel rendelkezik – jogerős és alkalmas könyvelési célokra.

Nem kaptam megerősítő e-mail-t a rendeléssel kapcsolatosan.
+

Előfordulhat, hogy az e-mail a SPAM/levélszemét mappában landolt (kérjük, ellenőrizze SPAM mappáját), vagy rendeléskor hibásan tüntette fel e-mail címét. Kérjük, tájékoztassa ügyfélszolgálatunkat, rendelkezésére állunk.

Lehetőség van a termék megvizsgálására rendelés előtt?
+

A terméket megtekintheti központi raktárunkban, mely a Cseh Köztársaságban, Karlovy Vary mellett található (kizárólag a megrendelés és előzetes telefonos egyeztetés alapján). Felhívjuk azonban a figyelmét, hogy raktárunk nem rendelkezik kiállítóteremmel, ahol termékeink külön ki lettek állítva. Ez okból kifolyólag javasoljuk a termék megrendelését és amennyiben elégedetlen lesz, 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti. A 14 napos elállási jogával személyes átvételkor is élhet.

Lehetséges a részletfizetés?
+

Nem, sajnos ezzel a szolgáltatással nem állunk Ügyfeleink rendelkezésére.

Mi teendőm, ha a futár nem kézbesítette a megadott címen a csomagot – az adott időpontban nem tartózkodtam a megadott címen és nincs autóm?
+

Szóbeli vagy írásbeli meghatalmazás esetén a futár megkísérli a szomszédnak átadni a csomagot, aki természetesen aláírással igazolja a csomag átvételét. A futár értesítőt hagy Önnek, amiben értesíti, hogy melyik szomszéd vette át a csomagot.

Ha a futár nem tudja a megadott címen kézbesíteni a csomagot, egy értesítőt hagy a kézbesítési kísérletről. Az értesítő tartalmazza a csomagátvevő szomszéd nevét vagy ennek hiányában a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát. Javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot a futárszolgálat ügyfélszolgálatával. A futárszolgálat weboldalán további hasznos információt talál: GLS.

Hány év szavatosság van egy adott termékre?
+

Az Európai Unió egységesen szavatossági jogokra vonatkozó szabálya szerint 2 év szavatosságot biztosítunk a termékeinkre. Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Ki gyártja az üzletük termékeit?
+

Cégünk számos gyártóval és termék kategóriával rendelkezik. A sport, kert, bútor és játék kategóriában található termékek többnyire csehországi szállítótól származnak. Bizonyos termékeinket Németországból szállítjuk. Egyes német szállító rendelkezik Kínában működő gyártócsarnokkal, azonban a termékeknek eleget kell tenniük a németországi és az Európai Unió szabványainak.

Kézbesítik a csomag hétvégén vagy ünnepnapkor?
+

Sajnos nem.

Hogyan kell eljárnom abban az esetben, ha nem működő, hibás termék lett kézbesítve? Vissza kell küldenem vagy reklamálnom kell?
+

Megkérjük a megfelelő elektromos űrlap kitöltésére - Reklamáció / Szerződéstől való elállás (weboldalunkon található). Az űrlap segítségével néhány egyszerű lépésben reklamálhatja a terméket, vagy élhet az elállási jogával. Amennyiben felkérjük, vagy eláll a szerződéstől, vissza kell juttatni a terméket az alábbi címre: Genox s. r. o., Průmyslová zóna II Ostrov - Panattoni North Park, Dolní Žďár 104, 36301 Ostrov, Cseh Köztársaság.

Kérjük, a csomagot ne küldje utánvétellel. Az ilyen úton küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni.

Betöltés
Letöltés...

A termék a kosárba került

select